12.03.2015

sweeten your lips with a touch of candy

Hej piger. Som I sikkert ved, så da jeg var i Østrig var vi også en tur i Innsbruck. I Innsbruck var der selvfølgelig god mulighed for at shoppe, men da jeg sparer fortiden blev det kun til disse to ting fra Lush. Jeg har længe ville prøve læbe skrubben fra Lush, men har simpelthen ikke kunne tage mig sammen, men nu gjorde jeg det endelig. Jeg er positivt overrasket over produkterne, dog vil jeg sige, at det er ret dyrt i forhold til hvor meget man får. Jeg købte deres Lip Scrub med duften/smagen af Bubblegum og en Lip Balm med duften Honey Trap. Begge produkter er super lækre og jeg er rigtig glad for endelig at prøve dem! Har I noget for Lush, hvis ja hvad synes I så om det? Kys


2 kommentarer:

  1. Ser super fine ud!! Sparer du op til noget, eller sparer du bare efter dit store køb? :))

    SvarSlet
  2. Kunne helt vildt godt tænke mig at prøve deres lipscrub, dog tager det to sek og 5 kr. at lave sin egen jo :D

    www.amaliefernande.dk

    SvarSlet