26.02.2015

throwback to austria

Hej piger. Nu er jeg som godt landet hjemme i Danmark igen.. Ej okay, vi landede hjemme natten til lørdag, men jeg har simpelthen bare haft brug for at slappe ordentligt af efter turen. Som I ved, så tilbragte jeg min ferie i Østrig i alperne på ski. Det var min første skiferie, og jeg er nogenlunde overbevist om, at det må jeg prøve igen. Jeg synes, at skiferien var super hyggelig med min kæreste, mor og hendes kæreste. Fed måde at tilbringe ens vinterferie på! Vi var i et område der hedder Zillertal, hvilket ikke er så langt fra Innsbruck, som vi selvfølgelig benyttede os af. Onsdag holdt vi en off-dag i Innsbruck for at få lidt ro til benene, hvilket var helt perfekt og velfortjent, synes jeg.. Haha. Har I været på skiferie før, og hvis ja, hvad synes I så om det? Kys

1 kommentar:

  1. Ser ud som om, du har haft en dejlig skiferie! ♥

    Var også selv på skiferie med min familie i Italien for 6. gang, og jeg elsker det virkelig. Det er så hyggeligt.

    Tag meget gerne et kig på min blog, det ville gøre mig virkelig glad:
    xx annamoellerlarsen.blogspot.com ♥

    SvarSlet