18.02.2015

from my boyfriend

Hej piger! Som I nok har set i min video, hvor jeg viser mine fødselsdagsgaver, så har jeg fået denne fine skjold-ring fra Jane Kønig. Jeg havde virkeligt ønsket mig denne ring længe, og jeg troede egentligt, at jeg fik den i julegave - men der blev du snydt Ida, haha. Ej, men jeg har jo en mega fantastisk kæreste, som var så sød at give mig den i fødselsdagsgave. Jeg kunne ikke være gladere for den, end jeg allerede er! Den er så fin og anderledes på sin helt egen måde, hvilket gør den helt unik. Hvilke ringe er jeres favoritter blandt Jane Kønigs kollektion? Kys

3 kommentarer:

  1. Den ring er så smuk, forstår godt du er glad for den :)

    SvarSlet
  2. Hvor er den fin! Åh hvor din kæreste forkæler dig ;) <3

    Jeg har selv Jane Kønigs kuglering, som jeg synes er meget fin og enkel. Er dog også ret vild med deres v-ring, og så deres smukke tempelring, som heller ikke er lige så dyr, som jeg synes mange af Jane Kønigs andre ringe er. :(((

    SvarSlet
  3. Din kæreste har god smag! :-)

    Jeg ejer kun 1 ring fra Jane Kønig, - den mellemste fletring, som min kæreste gav mig da jeg blev student. Jeg synes det er den smukkeste ring i verden!
    Ellers er jeg også helt vild med V-ringen, som jeg håber på at erhverve mig engang, men det er stramt på SU :-P

    Er ret misundelig over din samling af smykker fra JK :-)

    SvarSlet