11.09.2014

my favorite scent

Hej piger. I dag har jeg tænkt mig at vise jer min absolut yndlings parfume. Jeg er dog ikke den store parfume-ejer, men denne parfume skiller sig virkeligt ud fra de andre parfumer, som jeg nu en gang ejer. Jeg vil tro, at mange af jer sikkert allerede kender denne duft fra Marc Jacobs. Navnet på den er Daisy, hvilket giver sig selv. Den dufter rigtigt frisk af blomster og er en perfekt sommerparfume. Jeg er i hvert fald rigtig glad for at bruge den her for tiden. Jeg har desværre ikke meget af den tilbage, men jeg tror, at denne vil komme til at stå på min ønskeliste til jul i år, da jeg ikke lige har penge til at gå ud at købe en ny for 600 kr, eller hvad den nu koster, haha. Hvilken parfume er jeres yndlings, og har I nogensinde duften til denne skønhed? Kys


1 kommentar: